Sunday 24 August 2014

The red thread of life

Ma dor degetele de la mana stanga
de atata drum ce inca il parcurg
batand cu ele in masa, sperand ca-mi va deschide o poarta
prin care sa ma scurg

Ma doare verdele ce e asa departe
risipit printre munti si abisuri straine
ce danseaza pe plaiuri cu ceata, acoperind cu bratele
o lume ce nimanui nu apartine

Mi-e dor locurile in care am mers
fara sa merg vreodat` cu-adevarat
de ochii ce mi-au spus povesti indepartate,
uitate de demult

Mi-e dor de cuvantul cel rostit
ce s-a pierdut in nemarginirea tacerii mele
de visele spuse, de lumile traite
ce sunt uitate in vietile mele eterne.


"The red thread of life" e un mit japonez, sau, mai bine zis, un adevar. I se mai spune si "cordonul de argint" si leaga sufletul de catre corpul sau fizic. Uneori am senzatia ca, prin vise, acest cordon incearca sa se rupa...


No comments:

Post a Comment