Thursday 10 July 2014

Clepsidra

Ce repede trece timpul...
Ce repede trece timpul atunci cand iti acoperi ochii cu mainile
Cand,trecand pe langa ziua de ieri iti redescoperi cicatricile
Pe care le-ai capatat cand strangeai nisipul
Regretelor tale

Ce repede luna se-asterne...
Ce repede luna se-asterne acoperindu-ti mintea
Rasucindu-ti privirea in interior, te regasesti pe tine
In umbra rece a omului care mintea
Te ridici si te-neci in simtire.

Cat de repede incep eu sa dispar...
Viitorul meu mi-e trecut iar trecutul imi este prezent
Sunt un corp prins intr-un alt corp absent
Si incerc sa -mi fac loc printre gratii si foc si durere
Intinzandu-mi mainile la ceea ce sufletu`-mi cere.

Ce repede trece timpul,
Ce repede luna se-asterne
Ce repede incep eu sa dispar
In visele mele eterne!

No comments:

Post a Comment