Saturday 5 November 2011

Am terminat de citit "Interviu cu un vampir"

Am terminat de citit "Interviu cu un vampir" de Anne Rice si mi s-a parut superba cartea! I primul rand, trebuie sa stiti ca diferita foarte mult de film din cauza ca:
-lui Louis i-a murit fratele, nu sotia sau copilul;
-Lestat avea un tata;
-datorita finalului

 Ce mi-a placut in cartea astea a fost faptul ca te tine mereu in suspans, chiar daca ai vazut filmul si faptul ca toate sentimentele sunt descrise foarte bine, autoarea pune accent pe detalii si descrie actiunea si peisajele foarte viu. Pe mine una, m-a facut sa privesc lucrurile in alt mod, sa le apreciez mai mult.In carte explica ce insemna defapt pentru un vampir sa ucida, cum se simtea, cum vedeau ei lucrurile. Descrie perfect personalitatea fiecaruia. si probabil Anne Rice s-a documentat mult pentru a scrie cartea deoarece a descris New Orleans-ul in diferite secole, a pomenit de miturile din intreaga lume despre vampiri si alte lucruri de genul asta.
 Oricum, postarea asta are ca scop sa va faca curiosi sa cititi careta, nu sa fie o postare lunga si literara despre ea so....good night! :)

1 comment:

  1. Stiu cartea si am citit-o si eu de vreo 10 ori si de fiecare data mi s-a parut la fel de captivanta. Eu am citit toate cartile din Cronicile Vampirilor, tot de Anne Rice si sunt minunate.

    ReplyDelete